dimecres, 23 d’abril del 2008

DIARI D'UN VIATGE A BERLIN (4t ESO)

Els alumnes de 4 ESO vam fer un viatge de 5 dies a Berlin. Tenim la intenció de resumir-vos el que hem fet aquests dies:

Dilluns 14: Ens vam trobar tots a l'aeroport del Prat de Barcelona. Vam arribar a Berlin a les 14:30 molt il·lusionats. Vam deixar les coses a l'hotel i vam anar a dinar pizza. Després vam anar a fer un tomb per una ciutat antiga als afores de Berlin. Ens vam adonar que hi havia molts óssos, ja que aquest era el símbol de Berlin (veure fotografia adjunta).
Els sopar era un plat únic, anomenat "Boulage". Es tractava de carn amb salsa de bolets i, enmig de la salsa, nata amb maduixa. També hi havia patates bullides i col.

Dimarts 15: Plovia molt, vam anar al centre de Berlin, (que per cert, estava molt lluny i havíem d'agafar un autobús i un tren per arribar) i allà vam conèixer a la Eli, la nostra guia, que ens va mostrar els monuments més importants mentre ens explicava la seva història. A més a més, vam veure on estava el búnquer de Hitler, la porta de Brandenburg...

Dimecres 16: Vam anar a veure el parlament, vam pujar a la cúpula, des d'on es veia tot Berlin. Per la tarda vam veure el museu Jueu, no era un museu normal, era interactiu i intentava mostar sensacions i sentiments. El nostre professor Joan, ens va portar a un centre comercial molt car.

Dijous 17: Al matí, ens vam dirigir al museu Pèrgam, però no vam poder entrar :( llavors vam anar a dinar a un BAR ESPANYOL! on vam poder dinar molt bé :)
A la tarda vam veure el museu Egipci que ens va semblar molt interessant.
A la nit vam anar a veure el Sonic Center il·luminat

Divendres 18: vam tornar cap a casa.