dimecres, 2 d’abril del 2008

ENTREVISTA AL DIRECTOR DE L'ESCOLA: DAVID COSTA CALERO



1. T'agrada el càrrec de director? Si, és força interessant i de moment estic molt engrescat en aquesta tasca.

2. Tens la mateixa relació amb els teus companys? Intento mantenir la mateixa relació tot i que és difícil perquè no hi ha gaire temps dins de l'escola, ja que hi ha molta feina a fer.

3. És difícil ser director? Ocupar un càrrec d'alta responsabilitat no és fàcil, però si tens ganes i interès i et sents recolzat per un equip, com és el cas meu, et facilita les coses.

4. Quins projectes tens pel col·legi? El principal objectiu és que l'escola vagi cap endevant en tots els aspectes: en alumnes, matrícules, que segueix essent un punt de refèrencia per a moltes famílies i molts alumnes. D’altra banda, s'està pensant en projectes més innovadors com les tecnologies de la informació i comunicació, projectes d'idiomes... és a dir, adaptar-nos a la realitat en que vivim perquè l'escola ha de ser un reflex de la societat.

5. Tens més treball que abans? Evidentment que sí, la direcció de l'escola té molts aspectes que s'han de controlar, famílies, relació amb l'entorn ...

6. Quan de temps dediques cada dia? No tinc un horari fixe, depén del dies, ja que també faig clases.

7. Ser abans cap d'estudis, t'ha facilitat la teva feina d'ara? Sí perquè ja partia d'un equip directiu on es prenen desicions i vaig poder aprendre molt amb el director d'abans.

Qüestionari personal

1. Menjar preferit? La paella de la meva mare.
2. Música preferida? Tota la música.
3. Gat o gos? Gat.
4. Ciutat preferida? Barcelona.
5. País per anar de viatge? Espanya.
6. Classe preferida? 4t d'ESO.
7. Lacoste o Tommy? Les dues són bones.
8. Sèrie preferida? Hospital Central.
9. Assignatura? Història i geografia.
10. Professor/a més simpàtic/a de l'escola? Tots.
11. Estàs enamorat? Sí, de la meva feina "si t'enamores de la teva feina no hauràs de treballar cap dia de la teva vida".
12. Quina colònia portes? Moltes, m'agraden els perfums, porto un diferent cada dia.
13. Rajoy o Zapatero? Cap dels dos.
14. Color preferit? Gris.
15. Quants anys portes donant classes? 14 o 15 anys.

Noèlia Parra-Natàlia Ortiz